Záruka a servis

Svítilny Fenix se vyznačují použitím vysoce hodnotných materiálů, kvalitním dílenským zpracováním a samozřejmě použitím těch nejmodernějších LED technologií. Nejen díky svým špičkovým parametrům, ale právě také naprostou spolehlivostí si za několik let na světovém trhu vybudovaly v oblasti LED svítilen jednu z vedoucích rolí.

Výrobce i distributor si za kvalitou svých čelovek a svítilen právem plně stojí a proto svým zákazníkům nabízí nadstandardní záruční podmínky.

Fenix-warranty

Zboží zakoupené od 1. 1. 2015

Nenabíjecí svítilny, čelovky a lucerny Fenix – prodloužená záruka 5 let. K zákonné dvouleté záruce tak získáváte 3 roky bezplatného servisu zdarma.

Nabíjecí svítilny, čelovky a lucerny Fenix s oddělitelným akumulátorem – prodloužená záruka 5 let na samotné svítidlo, zákonná dvouletá záruka na oddělitelný akumulátor.

Nabíjecí svítilny, čelovky a lucerny Fenix s pevně zabudovaným akumulátorem – zákonná dvouletá záruka na celé svítidlo včetně akumulátoru.

Nabíječky, akumulátory a další příslušenství Fenix – zákonná dvouletá záruka.

Po uplynutí prodloužené pětileté záruky resp. dvouleté záruky u výrobků bez prodloužené záruky, nabízí výrobce pozáruční servis do doby, dokud jsou dostupné náhradní díly pro daný model. Vyhrazuje si však právo účtovat cenu náhradních dílů.

Zboží zakoupené do 31. 12. 2014

Zákonná dvouletá záruka a na kompletní sortiment značky Fenix. Po uplynutí této lhůty nabízí výrobce pozáruční servis do doby, dokud jsou dostupné náhradní díly pro daný model. Vyhrazuje si však právo účtovat cenu náhradních dílů.

Výjimky ze záruky

Uvedené záruční podmínky netýkají výrobků, které byly použity v rozporu s návodem k použití, obzvlášť v případě vady vzniklé nevhodným zacházením, či jiným používáním, které bylo v rozporu s návodem k použití. Záruční podmínky se nevztahují na poškozením při dopravě a manipulaci či na běžné opotřebení výrobku (nebo jeho dílů), způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze na ni uplatnit reklamaci. Nárok na záruku nelze uplatnit v případě neoprávněného zásahu do výrobku kupujícím nebo třetí osobou.

Doporučený postup

Řešení případného problému s vaším výrobkem možná naleznete v často kladených otázkách. Pokud problém neodstraníte ani po jejich přečtení, kontaktujte prosím s popisem závady naše servisní oddělení, častokrát se ukáže, že lze problém vyřešit jednoduchou radou a není potřeba nic posílat.
Pokud se závadu nepodaří odstranit ani po konzultaci s námi, bude potřeba zboží dopravit k nám. Nezapomeňte přibalit kopii kupního dokladu a průvodní dopis, ve kterém nám popíšete, jakou vadu reklamujete a jak se projevuje. Reklamovat závadu zboží můžete samozřejmě také u prodejce, u kterého jste výrobek zakoupili.
Aby bylo legislativě EU učiněno zadost, vězte, že tento web využívá cookies, jako drtivá většina všech stránek na internetu.
Dalším používáním webu s jejich využitím souhlasíte. Další informace