Potřebujete poradit?
Naším cílem je maximální spokojenost zákazníků. Naším cílem je maximální spokojenost zákazníků. Pokud potřebujete poradit s výběrem vhodného modelu pro vás či vaše blízké, vyřešit problém se svítilnou, sdělit nám poznatek z používání či tip na zlepšení, pak nás prosím kontaktujte e-mailem nebo telefonicky přímo na naši zákaznickou podporu.
Kontaktní telefon: +420 222 200 444
Kontaktní e-mail: svitilny@kronium.cz
Často kladené otázky
1. Kde lze zakoupit svítilny Fenix?
Všechny modely svítilen a příslušenství lze zakoupit v internetovém obchodě www.kronium.cz či je možné navštívit Fenix showroom na adrese Římská 20, Praha 2 (Po – Pá 10 – 18, jindy po dohodě) a vybrat si svítilnu či čelovku osobně. Naši odborní prodejci Vám rádi předvedou a pomohou vybrat vhodný model pro Vaše použití. Produkty Fenix jsou samozřejmě dostupné i v síti autorizovaných prodejců.
2. Jak rozlišit pravou svítilny Fenix od padělku?
Od září roku 2008 jsou všechny svítilny opatřeny sériovým číslem (například 1LS5VM00323). Sériové číslo je vygravírované na svítilně i nalepené na krabičce. V případě pochyb o pravosti svítilny nás kontaktujte na e-mailu svitilny@kronium.cz a my vám s ověřením pomůžeme.
3. Svítilna nepřepíná režimy, nebo ji nelze přepnout do maximálního výkonu. Mám jí poslat na reklamaci?
Jako první věc zkontrolujte, zda baterie již nejsou vybité. Nemožnost přepínat režimy intenzity, popř. absence maximálního výkonu je znakem právě vybitých baterií. Svítilnu vyzkoušejte s čerstvými jednorázovými bateriemi, nebo s nabitými akumulátory.
Pokud se závada projeví i s plně nabitými bateriemi, kontaktujte servis.
4. Co mám dělat, pokud svítilna bliká či se nerozsvítí?
Ujistěte se, že vkládáte baterie do svítilny se správnou polaritou. Dále zkontrolujte, zda elektrické kontakty nejsou znečištěné (kolem spínače, v hlavě svítilny). Lze je očistit vatičkou namočenou v alkoholu.
Ověřte, zda není některá část svítilny povolená (koncová část se spínačem, tělo, hlava). Také zkontrolujte, zda nedošlo k povolení stříbrného kroužku, který zajišťuje spínač s pružinkou v koncovém dílu svítilny. Lze ho dotáhnout libovolným špičatým nástrojem.
5. Doba provozu na nejvyšší výkon je při použití alkalických baterií kratší. než při použití nabíjecích NiMH baterií. Je to v pořádku?
Ano, to je v pořádku. Alkalické baterie mají vysoký vnitřní odpor, takže jim při vyšším proudovém odběru rychle klesá kapacita. Nabíjecí NiMH a jednorázové lithiové baterie tento problém nemají, takže s nimi lze získat delší dobu provozu při nastavení svítilny na vysoký výkon. Při používání nízkých režimů výkonu nebo přerušovaném používání je doba výdrže na všechny typy baterií srovnatelná. Fenix měří dobu provozu primárně s nabíjecími NiMH nebo li-ion bateriemi.
6. Svítilna se při provozu zahřívá, je to normální?
Při provozu vysoce výkonných LED dochází k tvorbě tepla, které je kvůli chlazení LED rozvedeno do celého povrchu svítilny. Při vyšším nastaveném výkonu svítilna více hřeje. Při vysokých teplotách okolí a nastaveném nejvyšším výkonu může dojít k citelnému zahřátí svítilny. Nejsilnější modely jsou proto vybaveny i ochrannou proti přehřátí. Pokud by svítilna byla na dotek příliš horká, doporučujeme přepnout výkon na nižší úroveň. Za běžných nočních teplot lze svítilny provozovat na nejvyšší výkon bez omezení.
7. Odolají svítilny Fenix vodě?
Svítilny Fenix jsou voděodolné dle standardu IPX6, nebo úplně vodotěsné (IPX8). Svítilny se stupněm krytí IPX8 bez problému odolají ponoření do hloubky 2 metry pod vodou po dobu 30 minut. Svítilny s IPX6 jsou odolné vůči silným ostřikům vody ze všech stran.
8. Dostal jsem svítilnu jako dárek. Jak mám postupovat při případné reklamaci?
Zašlete popis závady a sériové číslo svítilny na náš e-mail svitilny@kronium.cz – problém Vám pomůžeme vyřešit.